vrijdag 8 november 2013

Work in progress

Vandaag een dagje vrij, dus tijd om vele zaken af te werken. Er liggen veel onafgewerkte spulletjes te wachten.

In december organiseert de plaatselijke VVV een kerstmarkt aan "De Molen". Het leek buurvrouw L. en mij een gezellige plaats om ook eens, voor de eerste keer, onze haak- en naaisels aan de man te proberen te brengen.

L. is zeer druk bezig met het haken van knuffels, muziekuiltjes, kindermutsjes, dekentjes... Gisteren had ze enkele foto's bij op het handwerkcafé. Mooie spulletjes in vrolijke kleurtjes!

Ik ben ook al gestart. Hier zagen jullie het begin van mijn haaksels.

Momenteel is dit de balans:

10 kerstmannetjes...

...en 8 engeltjes die wachten op afwerking.
Er ligt een stapeltje labeldoekjes te wachten op nog één rondje stikwerk.


Zakdoekhoesjes zullen er ook te koop zijn.

En nog steeds vergeet ik regelmatig mijn labeltje in te naaien ;-).
Indien nog iemand ideetjes heeft wat leuk is om te verkopen op een kerstmarktje... Tips zijn welkom.

Ondertussen ben ik een toile cirée draagtas aan het maken voor één van de dochters. Als de regen aan blijft houden, moet hij dit weekend zeker klaar zijn.

Maar eerst maak ik mijn "geheim" projectje verder af. De Sint heeft enkele bestellingen bij mij geplaatst. Zó leuk om te doen!

Wie graag wil weten wat het wordt, zal na 6 december nog eens even moeten komen kijken op mijn blog.

2 opmerkingen:

  1. Wat een productie! En allemaal even leuk; dat wordt vast een goede marktdag :-)
    De Sint zal denk ik ook wel erg tevreden zijn met je inspanningen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij hebt al hard doorgewerkt. De verkoop moet helemaal goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen