dinsdag 19 november 2013

Otto en Poekie: het vervolg

Hier konden jullie het al lezen waar ik mee bezig was/ben. Otto is ondertussen klaar.
Zoals gewoonlijk vind ik het in elkaar zetten het moeilijkste, en minst leuke, deel bij het haken van knuffels. Ben tevreden met het resultaat.


Ook de kleine Poekies geraken klaar.


De oranje en rode katoen had ik gewonnen bij Kristel van Wol en Zo. Zij organiseert nu terug een leuke give away.
Vergeet zeker ook niet nog deel te nemen aan mijn give away!

9 opmerkingen:

  1. Wat is Otto een stoere, lieve olifant geworden. Ja het haken is leuker dan het ineen zetten...
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is otto mooi geworden. Leuk in die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Otto heeft een heel hoog knuffelgehalte, super!
    De Poekies worden ook leuk, weer 10 kindjes gelukkig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd is Otto geworden!
    Mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Otto is mooi geworden en je kleine poekies zijn erg schattig!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Wat is otto schattig en lief seg !
    En die kleine poekies zijn ook leuk geworden.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the colors! Visiting from Annemarie's blog.

    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2013/11/technicolor-granny-blanket-2nd-pattern.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, ik haakte ook al eens iets voor Poekie, maar ik heb nog dingen beloofd, maar kom er de laatste tijd niet meer toe...
    Kom gerust kijken maandag op de wekelijkse link your stuff van ik blogjijblogt!
    Veel linkplezier komende week!

    BeantwoordenVerwijderen