zondag 17 november 2013

Sint

De Sint is weer in het land! Volgens de traditie hier in huis, worden er op de dag dat de Sint arriveert schoentjes gezet met een briefje én wordt er gezongen voor de Sint.
Ondertussen zijn dat al serieuze schoenen geworden, maar nu stond er ook terug een heel klein schoentje.

En jawel, de Sint is de mooie briefjes op komen halen en heeft ook enkele cadeautjes achtergelaten. Voor de grote kinderen lekkere speculaas, voor de kleinzoon een stoomboot met de Sint en Piet.



Deze boot zag ik eerder bij Margriet. Zij vertelde mij dat ze het patroon had uit een "Hobby handig". Bij een bezoekje aan de bib vond ik dit tijdschrift van vorig jaar in de rekken en een weekje later was de boot klaar.

Nu maar afwachten of de Sint 6 december nog cadeautjes brengt.


PS: Vergeet de give away niet!

9 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Oh seg wat is dat een geweldige boot! Zo leuk !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow die is leuk geworden! Echt heel mooi.

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute! Visiting from Annemarie's blog.

    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2013/11/technicolor-granny-blanket-2nd-pattern.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaaaw, heel mooi!
    Kom gerust kijken maandag op de wekelijkse link your stuff van ik blogjijblogt!
    Veel linkplezier komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey ik parkeerde vanavond mijn auto zo ongeveer bij jou voor de deur en herkende het meteen!! Ik heb de boot ook gemaakt voor mijn kleine kind, hij is echt leuk he!!

    BeantwoordenVerwijderen