zondag 10 november 2013

Nog 2 weken...

... en dan is het zover! Dan ben ik het feestvarken!

De uitnodigingen zijn allemaal de deur uit.


En ook jullie mogen delen in de feestvreugde. Speciaal voor mijn verjaardag doe ik een give away. Ik maak voor iemand van jullie een vlaggenslinger uit één van deze stofjes:

Stofje A

Stofje B

Stofje C

Stofje D

Stofje E
Hoe kan je winnen? Heel makkelijk: volger zijn (of worden), hieronder een reactie plaatsen én laten weten naar welk stofje je voorkeur uitgaat. Meedoen kan tot 24 november.

Ook via mijn Facebookpagina is er een vlaggenslinger te winnen.


13 opmerkingen:

  1. Stofje B zou leuk zijn voor mijn klein feestvarken op 12 december!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vlaggenslingers genoeg hier in huis, maar wel een gelukkige verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitnodigingen! En ik doe graag mee voor een slinger in stofje C
    En een gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk voor in mijn klas, ik ga voor stofje C ;-) linkje komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele originele uitnodigingen. Dat idee ga ik bewaren...
    En ik kies voor de uiltjes van stofje A.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk!! ik ga voor stofje D! Bloemen voor mijn jarige dochter in december, daar zal ze blij mee zijn!
    Voor jou ook alvast van harte gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze vlaggenslinger zou geweldig van pas komen in mijn opvang!!
    oooooooo zo leuk ... en wat een leuke stofjes ... wij kunnen moeilijk kiezen uit A,B of C
    hier gaan alle duimpjes in de lucht ...
    en dat zijn er veel hoor!!!
    fijne dag!
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ... een heel fijne verjaardag toegewenst!!
      Geniet van jouw dagje!!

      Verwijderen
  8. ooo en ik verzamel vlaggetjes voor in m'n klasje. Ik ontdek je hier via Sofie haakt… als ik mocht winnen dan wil ik graag die in het super mooie stofje D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke give away. Ik vind stofje a het allermooist

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik ga voor de vrolijke kleurtjes van c...
    Y enhorabuena con tu cumple mañana!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ben ik nog op tijd? van harte gefeliciteerd. ik laat mij graag verrassen door een vrolijk stofje! groetjes Geeske creatievesien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen