donderdag 14 november 2013

Otto en Poekie

Vorig weekend ben ik begonnen aan Otto de olifant naar een patroon van Herriët. Zoals ik op sommige blogs las, haakte ik de slurf ineens aan de kop. Ik kan hem verder afwerken zodra de bestelling die ik bij Charlotte deed geleverd is.


Ondertussen ben ik nog steeds druk aan het naaien en haken voor de kerstmarkt.
Onlangs won ik bij Poekie katoen van Wol en Zo. Met de katoen ben ik nu kleine "Poekies" aan het haken. Deze hoop ik voor hen te verkopen op de kerstmarkt.



PS: vergeet de give away niet.

4 opmerkingen:

  1. Veel succes met de verkoop. De kleine Poekies zijn echt wel leuk.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie Otto ben je aan het maken! Heel handig om de slurf er meteen aan te haken, goed idee.
    Ik ben heel benieuwd hoe hij eruit gaat zien als hij af is.
    Haak ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat word een hele mooie Otto. Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Otto en schattige Poekies worden dat!

    BeantwoordenVerwijderen