maandag 24 februari 2014

Crochet Along - week 8

Beide dekens zijn weer bijgewerkt...





Volgens de beschrijving bij Tertia 2x een rij stokjes en een rij halve stokjes. Toen ik de foto's nam, zag ik dat ik het andersom had gedaan: eerst een rij halve stokjes, daarna een rij stokjes. Deze keer ga ik het eens niet uittrekken.

De witte deken gehaakt zoals het moet... ;).
Ondertussen ben ik bijna klaar met nog een nieuw dekentje. Enkel nog de draadjes instoppen. Zodra het op zijn bestemming is, laat ik het helemaal zien.


6 opmerkingen:

  1. heb je toch je eigen ding erin zitten leuk toch♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer mooi bij gehaakt !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dekens!
    De ene lijkt wel wat op die van mij:)
    Groetjes,
    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig!!! ik vind de witte deken erg mooi. Wat een goed idee om de hele deken in 1 kleur te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohlalalalala, gretig verder gehaakt, zo te zien ;-)
    Kom je maandag (na een weekje rust) weer iets linken op ikblogjijblogt?!

    BeantwoordenVerwijderen