maandag 3 februari 2014

Crochet Along - week 5

Ook dit weekend weer braaf mijn huiswerk gemaakt. Ik wacht, bijna met ongeduld, de uitleg af om de "sterretjes" te haken ;).



Vandaag plaatste Sofie mijn Haken & kleur-deken in de kijker bij Ik blog; jij blogt. Dank je wel Sofie! Het zet mij aan om vlug verder te doen met het instoppen van de draadjes. Ik ben halfweg...


Ondertussen zag ik dat Renske van Renske Creatief ook mijn dekentje in the picture plaatste. Ik kan nu gewoon niet meer anders dan zorgen dat de draadjes héél snel weggewerkt worden ;).

6 opmerkingen:

  1. Mooi! Die ecru kleur is ook prachtig. Haak ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja draadjes instoppen....er zijn leukere dingen ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai, die witte is feitelijk ook heel tof!!!
    gij bent er ook aan veel tegelijk bezig hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi!
    Ich gucke jede Woche bei Dir - vielleicht kannst Du den Übersetzer in die Seitenleiste einfügen? Auch wenn dann die lustigsten Sätze rauskommen, aber so verstehe ich leider gar nichts. Liebe Grüße, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn dekentje ligt te wachten tot ik het cadeau kan doen... dus de blogpost blijft ook nog eventjes 'gepland' staan!
    En wat een werk, al die draadjes instoppen, maar eens dat klaar is, zal je blij zijn met het eind resultaat, niet?!
    Kom je morgen weer langs bij de wekelijkse link your stuff op ikblogjijblogt... Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen