zondag 5 mei 2013

Uitslag give away

Bij 15 volgers beloofde ik een give away.  Momenteel zijn dat er al 22 geworden.  Het blogje van Poekie en de link bij Annemarie bezorgden me heel veel lezers!

I promised to do a "give away" when I reached 15 followers. Right now, I've already got 22! The blog post from Poekie and the link on Annemarie's blog gave me a lot of readers.

Prometí hacer un "give away" al llegar a 15 seguidores. Ahora ya tengo 22! Por el post de Poekie y el link en el blog de Annemarie, muchos encontraron mi blog.


7 kandidaten op de blog voor mijn eerste give away!

There were 7 candidates on my blog for my first give away!

Había 7 candidatos en mi blog para mi primer give away!


We hebben de kleinste onschuldige hand van de familie de naam laten trekken ;-).

The smallest hand of the family picked a name at random ;-).

La mano menor de la familia sacó el nombre ganador ;-).


En dit briefje nam hij er uit:

He took out this note:

Sacó este papelito:

Sascha, stuur jij me een mailtje via vrolijkbyleenapenstaartjegmailpuntcom?

En bij 30 volgers, een nieuwe give away!

When I have 30 followers, I'll do another give away!!

Cuando tenga 30 seguidores, haré otro give away!


5 opmerkingen:

  1. Proficiat Sascha ! En Leen, dat zijn maar 8 volgertjes meer nodig om aan dertig te geraken ;)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow, wat ontzettend leuk! Dankjewel! Ik ga je meteen mailen! en bedankt dames ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Leen,

    Via het blog van Poeikie ben ik hier terecht gekomen.
    Leuke blog, ik ben gelijk volger geworden :-)

    Groetjes, Jaimie
    http://handmadebyjaimie.blogspot.com en nog twee andere blogs :-)

    BeantwoordenVerwijderen