donderdag 23 mei 2013

Mijn eerste swap

Toen ik las dat Tine de giraffen leuk vond, stelde ik haar een swap voor. Alhoewel ze het door de geboorte van haar baby wel druk genoeg zal hebben, was ze er voor te vinden. Joepie! Mijn eerste swap!

Vandaag kwam haar pakje al toe. De jongste dochter, die aan het studeren is, vroeg om even te wachten met openen tot zij een pauze had.

De envelop maakte ik al open en dit kwam er tevoorschijn.  Alles even mooi verpakt.



En een lief kaartje er bij.
Dit zat in de pakjes! Het ene nog mooier dan het andere...


De jongste dochter heeft haar keuze al gemaakt ;-). Ik heb ook mijn voorkeur(en). Benieuwd wat de andere 2 dochters en de schoondochter dit weekend nog gaan kiezen.

Dank je wel Tine! Jouw pakje staat klaar om morgen naar het postkantoor te brengen.


PS: vergeet niet deel te nemen aan de give away...

2 opmerkingen:

  1. merci voor het mooie pakket!! ik ben heel blij http://tie-ne.blogspot.be/2013/05/leuke-swaps.html

    BeantwoordenVerwijderen