donderdag 16 mei 2013

Gehaakte mobile

Dat ik bezig was aan een mobile konden jullie hierhier én hier al zien.

Ondertussen is de tweede mobile ook klaar, maar ik weet nog steeds niet of ik hem nu mooi vind of niet. Ik twijfel om misschien de grote vlinder er af te halen...
Foto vanuit het stand(lig)punt van de baby, met hulp van de jongste dochter ;-)
De mobile met de vogeltjes is ondertussen af. Deze hangt al mooi te wezen bij de kleinzoon.

Gisteren was het de eerste handwerkvoormiddag in "De Villa". Er werd gehaakt, gebreid, geborduurd, lekkere warme drankjes genuttigd én gebabbeld.  Kortom; het was zeer gezellig. Indien ik het niet vergeet, neem ik binnen 2 weken enkele foto's van de werkjes die er gemaakt worden.

2 opmerkingen:

  1. Das ist so niedlich. Da kann man als Baby bestimmt gut schlafen.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi cadeautje!
    Leuk dat je kwam linken op ikblogjijblogt, wees vrij om dat maandag weer te komen doen!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen