vrijdag 7 augustus 2015

Sleutelhangers

2 van onze nichtjes vierden samen hun verjaardag. Wegens drukke dagen hier ten huize en op het werk, werden er deze keer kleine cadeautjes gemaakt.

Voor beide naaide ik sleutelhangers. In de restjesmand gedoken en mooie stofjes uitgekozen.

Voor L., die bijna 13 is, maakte ik een sleutelhanger in de vorm van een hartje. In een wip en een flik stak hij in elkaar.

 


De sleutelhanger voor haar zus E. daarentegen... Wel 3x heb ik hem los moeten maken voordat het "schoorsteentje" een beetje recht op het dak stond...




E. gaat in september op kot, 't lijkt me een geschikte sleutelhanger om haar kotsleutel aan te hangen ;).
De inspiratie voor deze huisjessleutelhanger haalde ik bij de dames van Misteria Lane. Van hen kreeg ik er zo eentje cadeau tijdens de picknick.

Samen met een centje gingen de sleutelhangers in een envelop. Proficiat meisjes met jullie verjaardag! Geniet nog van jullie vakantie!


9 opmerkingen:

  1. Die madammen van Misteria Lane hebben soms wel eens goei ideeën hé ;-)))
    Maar ik moet eerlijk zijn, ik vind het hartje zeker zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kleuren van je sleutelhangerhuisje; té gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn mooi gelukt, niemand ziet dat de schoorsteen een hels karwei was, de aanhouder wint ! Toffe stofkes in de restjesbak !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi there
    Just stopped by to let you know that I featured this on my Round Tuit post this week!
    A Round Tuit 271
    Thanks again for linking up! Hope you have a great week!
    Jill @ Creating my way to Success

    BeantwoordenVerwijderen