dinsdag 24 april 2018

Blogstilte

Al een tijdje stil hier op mijn blogje. Gelukkig wil dit niet zeggen dat ik niet creatief bezig zou zijn. Integendeel. Ben druk met mijn werken voor de academie.

Mijn vrije momenten vul ik met...

...drukken,

borduren,

knippen...

...en naaien.

 Ik presteerde het zelfs om dwars door mijn vinger te stikken. Nooit begrepen hoe het mogelijk was dat dit kan gebeuren, nu snap ik het...



Deze week ben ik gestart met de afwerking. Ik weet nog wat te doen ;).



Als het meezit, kunnen jullie binnen een grote maand weer regelmatig een blogberichtje bij me lezen. Tot dan!



18 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal heel leuk uit!
    Voorzichtig met je vingers nog en ik kijk uit naar je volgende blogbericht!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Auw dat doet gemeen zeer. Lekker bezig zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om van je te horen en voorzichtig met je vingers hoor, die heb je nog nodig ;)
    Groetjes en een fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik laatst ook in mijn vinger gestikt, had het pas door toen ik de naald zag breken, voelde het pas daarna...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik merkte het omdat mijn machine blokkeerde, had eerst niet door wat er aan de hand (vinger) was... Op het scherm kwam "motor overbelast, even geduld". Naald zat er dwars door, zelfs door mijn nagel.
      Doktersvisite en antibiotica. Nu, 5 weken later, heeft mijn wijsvinger nog slechts een halve nagel.
      Maar ik heb het overleefd :D.

      Verwijderen
  5. Moh jongske toch, door je vinger gestikt! Ik grezzel gewoon! En wat ben jij actief! Logisch dat je geen tijd hebt voor een berichtje. Ik kijk toch wel uit naar het volgende want ik denk dat jij dan heel veel creaties kan showen? Oppassen met stikken in het vervolg hoor. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach jeetje dat klinkt heftig! Ook ik ben minder in blogland te vinden. Soms gaat dat zo. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Foto's genoeg van mijn creatie's om te tonen, maar tijd en zin om alle tekst er bij te zetten...
      Misschien moet ik mij toch maar eens aan Instagram gaan wagen?

      Verwijderen
    2. En? Ben je al op Instagram te vinden?

      Verwijderen
    3. Dan zal ik mij eerst een nieuwe gsm moeten aanschaffen. Ik gebruik nog steeds zo 'n ouderwets ding waarmee je zelfs geen enkele foto kan nemen...

      Verwijderen
  7. Herkenbaar de blogstilte. Naast mijn blog heb ik al een tijdje een Instagram-account.
    Veel beterschap, Leen.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met al je bezigheden! En oei, dat zal een pijnlijke vinger hebben opgeleverd. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gracias por tu paso significa mucho ya que un personage que me hace la vida imposible diciendo que le copio poemas y muchos seguidores se han ido
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen