vrijdag 4 maart 2016

Mooie kleurtjes - 4

Het 4e, en laatste, babydekentje dat ik haakte met mijn mooie kleurtjes.

Ik zag bij Miriam een mooie granny. Zij vond het patroontje hier. Die wilde ik wel maken met de resterende wol!

Ik haakte rondjes in verschillende kleuren,



maakte alle rondjes vierkant met de kleur "Stone" en zette ze aan elkaar met de joining-asyougo-methode.
Nog een eenvoudig randje en het dekentje was klaar!



Weer een extra dekentje van 50 x 65 cm. De kleinste van de 4, voor een pasgeboren baby'tje dus ;).



Al mijn kleurtjes zo goed als op en 4 mooie babydekentjes rijker! 't Was een mooie bezigheid tijdens het herstel van mijn zware verkoudheid.

Nog één keertje ga ik bloggen over deze dekentjes. Hopelijk zijn jullie ze nog niet beu gezien ;)!







14 opmerkingen:

  1. Such a beautiful blanket, I love the pattern.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi patroon en het zal een fijn gevoel zijn, alle garen op!
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren.
    Goed gedaan , oma in spe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf en wat een frisse kleuren combi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous blanket! I love the colors with the gray!

    Navy Wifey Peters @ The Submarine Sunday Link Party

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog niet beu gezien, hoor, is weer een mooi dekentje.
    Op naar een nieuw project.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee hoor, zeker niet beu. Laat maar komen!
    Fijn weekend,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker mooie kleurtjes! En een leuk patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So pretty! Lovely colors!
    Wishing you a wonderful week!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk dekentje. die Granny staat ook nog op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very pretty! I love the color combinations.

    http://www.divinedebris.com

    BeantwoordenVerwijderen