dinsdag 5 mei 2015

Als een kind in een snoepwinkel

Zo voelde ik me vorige week toen ik samen met K. een bezoek bracht aan echtstudio Na een rit van 1,5 u arriveerden we in Alphen aan den Rijn. Een plaatsje voor de auto gezocht en richting winkel. Aan de etalage kon je nog zien dat het de dag tevoren Koningsdag was.




Binnen was er zó veel te zien, dat ik niet wist waar eerst te kijken. Ik was nog nooit in een handwerkwinkel geweest waar zo veel verschillende soorten wol en katoen te zien zijn. Misschien maken deze foto's duidelijk wat ik bedoel?








We werden hartelijk ontvangen door Carol en Kim en hun medewerkers. Een vriendelijke dame liet ons zien hoe ze de colortwist samenstellen. Zodra K. haar sjaal klaar heeft, laat ik jullie er wat meer foto's van zien.




De hele winkel staat vol met voorbeelden: knuffels, dekens, babykleding, kussens, ...









Wat K. en ik fijn vonden, is dat er aan deze voorbeelden kaartjes hangen zodat je direct kan zien welke, en hoeveel, wol er voor gebruikt werd en waar je het patroon kan vinden.





Rondlopen in deze winkel gaf mij een instant vrolijk gevoel. Jammer dat hij niet dichter bij is; ik zou mij regelmatig gaan koesteren in deze heerlijke kleurtjes.












7 opmerkingen:

  1. What a wonderful experience, it looks amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een droomwinkel.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé ik las bij Lotte al hierover... zij was daar ook. Heerlijke winkel! Dus jij hebt ook zo'n leuk kopje weten scoren? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke winkel! Daar word je blij en hebberig van. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De winkel ziet er inderdaad geweldig uit! Jammer dat het zo ver weg is...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gezellig blog heb je , ik ga je volgen en heerlijk zo prachtige winkel.
    groetjes .....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, I think this would be my favourite shop if it was near my place :-D Thank you for sharing these great impressions.

    BeantwoordenVerwijderen