zondag 5 januari 2014

Afwerken

Dit weekend de tijd genomen om enkele haakwerkjes af te maken.

De giraffen zijn in elkaar gezet.


Ik maakte ook nog een varkentje Pip. Nu niet met gewone Catania, maar met Catania Grande.


Voor deze theemuts moet ik nog een mooie knop zoeken, dan is ie ook klaar.


De onderdelen van beer Bram zijn klaar, dus die kan deze week in elkaar gezet worden.


Verder nog op mijn to do-lijstje voor deze week: 2 cadeautjes afwerken en een laptophoes maken voor de jongste dochter, met dit stofje.


Ondertussen wacht ik de levering van vele mooie kleurtjes af om aan mijn plaid te beginnen ;).

3 opmerkingen:

  1. O, wat een heerlijke vrolijke creaties weer! Je bent erg productief :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie knuffels zijn het geworden en er staat nog een leukerd in de wachtrij.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal gezellige knuffels gemaakt en in de maak. Ik ben momenteel ook een giraffe aan het maken. Je kunt hem binnenkort wel terug vinden op mijn blog.

    Hartelijke groeten van Gerda (Haakfeest).

    BeantwoordenVerwijderen