woensdag 9 oktober 2013

Gehaakte dekens

Bij echtstudio loopt een wedstrijd voor gehaakte dekens. Ik heb nog nooit aan een handwerkwedstrijd meegedaan, het leek me wel leuk om ook iets in te sturen.

Als je hier gaat kijken, kan je onder nummers 81 en 82 twee van mijn dekens zien. Door te klikken op het "hartje" kan je je stem uitbrengen. Het zou leuk zijn moest ik enkele stemmen krijgen ;-).

Bij het doorkijken van mijn blog, op zoek naar de berichtjes over mijn gehaakte dekens, ontdekte ik dat er eentje is die ik nog niet heb laten zien.

Een granny square deken ter grootte van een babybedje. Deze maakte ik toen ik een jaar geleden moest rusten na een operatie. Hij is gehaakt met wol van Phildar, lekker warm en zacht.


Hij hangt nu te pronken in onze hal op een retrostoeltje van de rommelmarkt.


2 opmerkingen: