woensdag 13 november 2019

"Mijn zot geweld"


Zoals jullie in mijn vorig bericht van enkele maanden geleden konden lezen, werd ik tijdens mijn opleiding "Vrije Grafiek" geïnspireerd door de lijnen in het standbeeld "Het zotte geweld" van Rik Wouters.
Met deze lijnen ontwierp ik een dessin dat ik zeefdrukte op verschillende lappen stof.

Tijdens de warme zomerdagen borduurde ik een van deze lappen - grof linnen - met mooie kleuren haakkatoen die ik bewaard had.

Rond dezelfde periode las ik over de wedstrijd die georganiseerd wordt door het Textiel Plus Festival.  Extra motivatie om hem tijdig af te krijgen ;).

Tot mijn grote verrassing kreeg ik half oktober bericht dat mijn doek geëxposeerd wordt op het festival en meedoet aan de wedstrijd.  Zo blij!

Jullie kunnen het hier al zien: "Mijn zot geweld".




Kom je ook een kijkje nemen op het festival?  Het programma ziet er alleszins veelbelovend uit!




4 opmerkingen:

  1. Wat een sprekende kleuren ook! Prachtig en wat zal je trots zijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Ik hoop er zaterdag heen te gaan en ga je werk dan zeker even bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Mieke! De beurs is zeker een bezoekje waard, zoveel inspiratie opgedaan...

      Verwijderen