zaterdag 2 januari 2016

2015 - 2016

Een gelukkig, gezond, hoopvol 2016 gewenst met veel tijd voor creativiteit en veel tijd om samen te zijn met de mensen van wie je houdt!


De voorbije dagen nam ik zelf nog eens een kijkje in mijn blogberichten van vorig jaar. Verrassend om te zien welke berichtjes er het meeste gelezen werden door jullie. Deze gaan niet altijd over de werkjes waar ik zelf het meeste plezier uit haalde en/of het meest trots op ben.

Het bericht dat het meeste werd aangeklikt, was dat van mijn "bollen- of cirkel"deken:



Kiezen waarin ik het meeste plezier heb gehad om te maken, is veel te moeilijk. Over het algemeen maak ik enkel dingen waarin ik zin heb. De handwerkjes die ik niet leuk vind, liggen ergens onaf te wachten ;)...

Het handwerk van het voorbije jaar waarop ik het meest trots ben, is ongetwijfeld het deken voor de kleinzoon. Zelf patroon uitgetekend en met heel veel plezier gemaakt!



En hier kijk ik, op creatief gebied, naar uit voor 2016:



babydekentje afwerken voor ons nieuw kleinkind dat in de lente geboren zal worden!

Ik hoop, en vermoed, dat er nog vele andere handwerkjes zullen volgen ;).







11 opmerkingen:

  1. Fijn 2016 gewenst !
    Dat nieuwe babydekentje ziet er al prachtig uit!!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook een heel liefdevol en ontspannend nieuw jaar!

    Ik kijk nieuwsgierig uit naar het schaapjesdeken. Wordt vast erg lief. en dat het bollendeken het meeste succes had, verbaast met niets, het is heel erg mooi.

    Een goed begin van het nieuwe jaar,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook nieuwsgierig naar wat je gaat maken. Maar jou kennende worden het vast prachtige dingen. Ik wens je een geweldig, creatief 2016! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. voor jou ook de beste wensen , goede gezondheid en vooral creatief blijven.
    Groetjes Katrientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je nog vele mooie creaties, het dekentje met de schaapjes wordt er al één van.
    Beste wensen voor jou en je familie.
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een fantastisch nieuw jaar gewenst!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel creaplezier gewenst voor het nieuwe jaar! En best raar hè die berichtstatistieken? Bij mij scoren ook zeker niet altijd de volgens mij mooiste of leukste projecten het hoogst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jullie ook een heel mooi 2016! In de lente een wolk van een baby en heel veel knutselenfrutsel plezier! Dat jouw bollendeken zo vaak werd aangeklikt is niet moeilijk! Prachtig is dat toch!
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The sheep are just delightful! Beautiful Christmas decorations.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jou/jullie een goed en creatief 2016 gewenst! Succes met je schapendekentje!

    BeantwoordenVerwijderen