zaterdag 13 december 2014

Kerstmarkt

Morgen, zondag, is het voor de 2e maal Kerstmarkt op het Molenterrein in ons dorp. Vorig jaar deelden buurvrouw L., middelste dochter L. en ik een kraampje. We vonden het zo leuk, dat we dit jaar weer samen meedoen.

De voorbije dagen dacht ik even dat ik te weinig zou hebben, maar toen ik vandaag alles bij elkaar zette, bleek dat er toch wel weer genoeg aanbod zal zijn.

De voorbije weken haakte ik regelmatig een deksel voor een snoeppotje.



Enkel de potten van Koekiemonster moeten nog gevuld worden.



Ik maakte ook nog enkele stropzakjes en portemonneetjes (Fedha).



Hierbij nog dekentjes, kerstversiering (foto's in één van de volgende berichten), mutsen, knuffels en ...




Keuze genoeg voor de aanwezigen.

De dochter maakte mooie kerstkaarten en boekenleggers. En ben benieuwd welke leuke babyartikelen buurvrouw dit jaar gehaakt heeft.
Kijk er al naar uit!

Nog geen plannen voor morgen? Kom dan zeker een keertje langs!



5 opmerkingen:

  1. Wat een supervrolijke snoeppotjes heb je! Die verkopen vast goed.
    Ik stond gisteravond op een kerstmarkt. Brrrr erg koud! Succes morgen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige boel hier!! Ben maar gelijk volger geworden ;)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die Elmo's zijn super! Dat is de naam van mijn zoon en wij zijn dus gek op Elmo van Sesamstraat natuurlijk! Veel succes met de verkoop, voor mij spijtig genoeg te ver om er eentje te komen kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, heb je misschien een patroontje voor die Elmo's? Superleuk idee voor onze doopsuiker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the candy jars, a perfect gift for all ages. Good luck with your stall.

    BeantwoordenVerwijderen