zondag 15 oktober 2017

Bloggen...

Het valt me op dat ik minder berichtjes plaats op mijn blog. Ik lees er wel andere, doe ideeën op, kijk wat rond op Pinterest, maar mijn eigen verslagjes blijven achterwege... Herkenbaar?

Ik ben creatief bezig, materiaal genoeg om over te schrijven. Maar waar ga ik het in mijn volgend bericht eerst over hebben?!

De workshop die ik volgde onder begeleiding van Anita Evenepoel?



Over de (textiel)tentoonstellingen die ik de voorbije maanden bezocht?

Werk van Ann Vanherle

De voorbije zomer oefende ik met tunisch haken. Er over schrijven doe ik zodra ik deze ook heb afgewerkt...



Bij de start van de zomer naaide ik voor de kleinzonen een t-shirt. Helaas, geen bijpassende boordstof in huis. Vorige week heb ik er eindelijk gekocht, deze week wil ik ze klaar hebben. Nu maar hopen dat ze volgende zomer ook nog passen ;).



Ik bestelde ook nog heel mooi garen voor sjaaltjes. Eentje is er klaar, enkel de draadjes moeten nog ingestopt worden. Het tweede is halfweg. Ook hier weer: afwerken Leen!



Ik zou jullie ook nog kunnen vertellen over mijn werk(en) waarmee ik bezig ben in de academie. Momenteel steek ik hierin bijna alle vrije tijd die ik heb.



's Avonds op de bank, bij de tv, haak ik aan het deken van Claire. Lapjes haken terwijl m'n hoofd leeg loopt...



Onderwerpen genoeg om over te bloggen. En handwerkjes genoeg om af te werken. Misschien kunnen jullie mij de spreekwoordelijke schop onder mijn k... geven?




7 opmerkingen:

  1. Ik herken het wel :) In mijn hoofd mooie verhalen en tekst, om er daarna dan niets mee te doen. Jammer, maar ik ‘dwing’ mezelf om toch te bloggen. Misschien komt het ook omdat we zo druk zijn en zoveel willen. Wat ben je lekker bezig, ik zou zeggen zo doorgaan en als je tijd en zin hebt kunnen wij meegenieten :) Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon even laten gaan. Als het ‘moet’ werkt het ook niet 😉
    Maar je hebt meeeer dan genoeg om over te schrijven, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt heel wat projecten gaande zo te zien, ben reuze benieuwd naar de eindresultaten. Ik lees je blogjes altijd graag, dus ik hoop dat je weer wat vaker gaat bloggen (nu de zomer voorbij is merk ik dat er steeds meer bloggers weer aan het schrijven gaan). Veel plezier met al je handwerkjes, want daar gaat het tenslotte om!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is heel herkenbaar, bij mij was het bloggen ook even geleden, de schuldige is Instagram. Maar je hebt genoeg creaties en hobby's om een bericht over te schrijven. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt echt blogonderwerpen genoeg zo te zien. Ik ben reuzebenieuwd naar die workshop. De t-shirts worden mooi. Misschien heb je wel katoenen garen in een bijpassende kleur. Dan kun je ook boorden zelf haken. Is weer eens iets anders.
    De deken van Claire ken ik nog niet, dus ook leuk om iets meer van te zien en te horen.
    Volg je veel mensen op social media? Dat kan veel tijd opslokken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal uit het hoge Noorden een beste schop onder je achterste! Bloggen jij! Je maakt de meest prachtige dingen en die willen we graag zien! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, je bent wel productief bezig! Wat een mooie projecten. Ik merk ook vaak dat als ik lekker bezig ben, ik haast 'vergeet' te bloggen. Sindsdien maak ik er gewoon af en toe tijd voor.

    BeantwoordenVerwijderen