woensdag 9 augustus 2017

Zeteltje

Een hele tijd geleden, kocht ik in een kringwinkel voor amper 1 euro een kinderzetel. Zeteltje zag er goed uit, maar had geen kussen meer...
Na lang - véél te lang - op een zolderkamertje te hebben gestaan, besloot ik enkele weken geleden dat het hoog tijd werd om er een nieuw kussen in te maken. Ik weet niet waarom ik het steeds maar uitstelde, want het was in enkele uurtjes klaar.

In mijn stoffenkast lag nog een mooie lap die ik ooit kocht op een stockverkoop. Helemaal de kleuren die bij zoon en schoondochter in huis passen.



Schuimrubberen vulling had ik ook nog liggen. Even meten, rekenen, tekenen, knippen en aan elkaar naaien. Zo simpel kan het zijn!



Achteraan schuift de hoes over de zetel. Ik kan het niet laten zien. De zetel is reeds verhuisd en vergat een foto van de achterkant te nemen...

Dat het zeteltje direct goedgekeurd werd door Storm is wel duidelijk ;).




5 opmerkingen:

  1. Wat is hij leuk geworden! Storm is er maar wat blij mee volgens mij. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je knap gemaakt. En dat voor een habbekrats. Geweldig schoon stofke ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden, we hebben 't zeteltje hier ook staan en 't heeft ook een nieuw kussentje nodig, ik moet er dringend eens werk van maken :D

    BeantwoordenVerwijderen