vrijdag 9 juni 2017

Veel te doen

Het bloggen staat op een laag pitje de laatste maanden. De zin en tijd ontbreken me soms. Gelukkig loopt het wel vlot met creatief-zijn.
Ik laat jullie even meegenieten waar ik de laatste tijd mee bezig ben/was.

Enkele weken geleden was er de jaarlijkse tentoonstelling van ons HandWerkCafé. We handwerken wekelijks in het vroegere Klooster.
Waar vroeger het altaar stond, werden foto's van het voorbije werkjaar geprojecteerd.

 

In de living van de nonnetjes waren ook nog mooie handwerken te bezichtigen...


... en in de refter kon je aanschuiven, met of zonder handwerkje, voor een drankje en lekker gebak.



Net zoals de voorbije jaren was ook deze editie weer een groot succes. Op naar het volgende werkjaar!

Dit en volgend weekend staat er een andere tentoonstelling op het programma, namelijk die van de academie waar ik mijn lessen Grafiek volg. Ik was heel druk om alles tijdig klaar te krijgen. En 't is me gelukt. Hieronder enkele van mijn werkjes.





Wil je graag weten wat ik met de figuur op onderstaande foto deed, kom dan een kijkje nemen op de tentoonstelling ;).



Ondertussen ben ik de laatste hand aan het leggen aan het kledingstuk dat ik maak tijdens een workshop mode.



Al heel veel opgestoken tijdens deze lessen! Het eindresultaat krijgen jullie binnenkort te zien. Nog 2 weken heb ik om het klaar te krijgen.

En daarna? Dan is er weer meer tijd om kleren te maken voor de kleinzonen, draadjes in te stoppen van gehaakte dekens... én tijd om te bloggen over alles wat ik de voorbije maanden gemaakt heb!




5 opmerkingen:

  1. Poeh wat ben je druk. Maar wel met allemaal leuke dingen! En hopelijk krijgen we daar nog heel veel van te zien. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a wonderful exhibition, looking forward to seeing some of your work.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je weer een berichtje plaatst. Zo te zien heb je het lekker druk met allerlei creatieve dingen. Ik kan me voorstellen dat het bloggen er dan wat bij hangt.

    Groetjes, Margaret

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a wonderful exhibit and I love your works, they have a wonderful energy!

    BeantwoordenVerwijderen