woensdag 12 oktober 2016

Sterren haken

Het boek van Lisanne werd hier al dikwijls ter hand genomen. Gewoon om door te bladeren, maar ook om patroontjes te gebruiken.

De ster werd eerder al gemaakt. Nu haakte ik er eentje met dikker katoen. Ik had net te weinig om de ster ook nog dicht te haken, dus bleef hij een hele tijd liggen...



Uiteindelijk nam ik dunne witte katoen, vulde de ster op, stak er nog een muziekje in en haakte hem volledig dicht.

Het muziekje werd al door Otis in gebruik genomen, alvorens ik er een foto van kon nemen ;).



Verder haakte ik nog enkele sterren in katoen en ander garen en plaatste er een rammelkraal in.



Deze 3 sterren ( en nog een paar andere gehaakte spulletjes) gaf ik af bij de organisatoren van de veiling "Little Stars Benefiet" t.v.v. het Berrefonds.
Neem er zeker even een kijkje! Er worden mooie spullen geveild voor een prachtig goed doel.




10 opmerkingen:

  1. Mooi initiatief, ik haakte de ster ook al maar zonder muziekje.
    Fijne avond,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om deze sterren een keer in een kleurtje te zien!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sterren, zo met al die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn die sterren toch mooi! Ook met een kleurtje. Maar met een muziekje erin is natuurlijk helemaal geweldig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Zeker als rammelaar of met een muziekdoosje! Weer iets meer op mijn todo- lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk om te zien..!! ⭐️⭐️⭐️ Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very nice! Thank you so much for sharing with us at Dishing It & Digging It!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the crocheted Stars. Thanks for sharing on Sunday's Best Linkup.

    BeantwoordenVerwijderen