zaterdag 23 april 2016

Last minute

Er was nog plaats voor de 2 laatste cadeautjes in de mand. Net als zijn grote broer kreeg ook Otis een vlaggenlijn en pamperzakje.

Ik had al op voorhand uitgevist hoeveel vlaggetjes ik nodig had om er achteraf de naam nog op te kunnen zetten, dus de vlaggenlijn lag al genaaid klaar. Ook het pamperzakje was klaar om nog geflockt te worden.

Zodra het verlossende telefoontje er was, ging ik op zoek naar mijn flockfolie. Wat was ik toen even in paniek! Volgens mij had ik nog heel veel felblauwe folie liggen, maar dat viel dik tegen! Andere kleuren meer dan voldoende in voorraad, maar enkel nog wat losse stukjes blauw.

Na wat gesakker en gezoek, vond ik nog enkele uitgeknipte letters van Storm zijn naam. Van de R maakte ik een I en ik was al klaar ;).



 Na even de ziekenhuiskamer opgefleurd te hebben, kreeg de slinger bij de zoon en schoondochter een plaatsje.




De letters voor het pamperzakje kreeg ik nog makkelijk uit de restjes blauwe folie geknipt.



2 uur na zijn geboorte had Otis reeds een persoonlijke vlaggenlijn en pamperzakje :).




10 opmerkingen:

  1. Pretty, pretty! And matching the beautiful diaper basket perfectly. A wonderful present all together!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke persoonlijke cadeaus! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie cadeautjes voor Otis.
    Fijne zondag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk, 2 uur na de geboorte! Poeh maar dan mocht er ok niets mis gaan he? de kleine man kan blij ijn met zijn slinger. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Straffe madam! Ik ben het helemaal met Pippa eens. Snel hoor! En ook weer mooie cadeautjes... ik zie nu pas je nieuwe header... heb jij die allemaal gehaakt? Knap hoor... na eentje was ik het al beu. Jammer want ze zijn allemaal geweldig schoon die girafkes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Chris, dit zijn de 1e girafkes die ik maakte zo 'n grote 3 jaar geleden. Ze zitten op het dekentje van Storm.
      Ik denk dat er nadien nog wel een 20 nieuwe girafkes zijn bijgekomen, allemaal om cadeau te geven.

      Verwijderen
    2. Sorry, foutje getypt: Kris met een K.

      Verwijderen
  6. Dat is een snelle service geweest. ;-)
    Zelfgemaakte cadeautjes zijn toch het allerleukst...

    BeantwoordenVerwijderen