woensdag 11 november 2015

Cadeautjes: krijgen, maken en geven

Vorige week lag er een verrassing in onze brievenbus. Een hele leuke envelop met veel Nederlandse postzegels er op!



Ik was nogal gehaast - moest eten én dringend naar werk vertrekken - maar maakte natuurlijk eerst het pakje nog open. Een heel lief kaartje van Esther zat er in. Ze stuurde mij een bedankje voor de slinger die ze bij me won.



's Avonds had ik wat meer tijd om alles één voor één te bekijken.

Een houten rendier.
Die kan binnenkort een mooi plaatsje krijgen in onze kerstboom.


Verschillende mooie labels.

Hele mooie enveloppen in verschillende groottes.

Deze envelop vind ik de allermooiste ('t is wel de achterkant) en wil ik "iets" mee doen in de hobbykamer die wordt heringericht.


Dank je wel lieve Esther voor deze mooie hebbedingetjes! Heel leuk om in drukke tijden zo 'n leuke verrassing in je brievenbus te vinden!

Verder maakte ik in de voorbije weken een klein cadeautje voor een vriendin van de schoondochter. Dit slabbetje nam ze mee op babybezoek.




Ook voor het kleindochtertje van R. van het HandWerkCafé maakte ik nog een klein cadeautje.




Cadeautjes krijgen, maken of geven... Welk van deze 3 is nu het leukste ;)?


7 opmerkingen:

  1. Lief van Esther.
    Mooie cadeautjes heb je gemaakt. Het leukste ? Ik denk alle drie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal! Je bent lekker verwend en hebt zelf ook leuke cadeautjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ook alle 3! Krijgen en geven is leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Krijgen en geven zijn even leuk. En dat maken, dat geeft de voorgaande twee een pak meer betekenis. Dat maakt ze onbetaalbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke cadeautjes, zowel die van Esther, als die jij hebt gemaakt. Geweldig, zo gepersonaliseerd met die namen erop.

    fijne zondagavond,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen