maandag 27 april 2015

Kaartenmapje

Zondag was L. jarig. Ik had al langer het idee om iets voor haar te maken met de wereldkaartstof die ik had liggen. Het kaartenmapje van Hilde leek me heel geschikt voor dit stofje.

Op de grote lap zocht ik de de bestemming van de reis die L. en haar echtgenoot gaan maken. De afmetingen kwamen perfect overeen met de grootte die ik nodig had.



Binnenin kwam een appeltjesstof. Ik moet bekennen dat ik wel eventjes aan het meten, tellen en strijken ben geweest vooraleer ik doorhad hoe ik de plooien er juist in moest krijgen.
Mijn labeltje was ik (nog maar eens) vergeten, maar ik kreeg het nog net op één van de plooitjes gestikt.



Om te kijken of het allemaal klopte, vulde ik het mapje met mijn kaarten.





Ik weet niet of L. van roze houdt, maar dit stukje elastiek paste wel prima bij het stofje.



Prettige verjaardag L. en veel plezier op jullie droomreis!












4 opmerkingen:

  1. What a great present, stunning. I loved the fabric perfect for a traveller.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooier bestaat gewoon niet.

    Het allerliefste kaartenbewaarmapje dat ik al ooit heb gezien.
    En dan nog de dubbele betekenis van 'kaart(en)' WOW!

    BeantwoordenVerwijderen