zondag 27 juli 2014

Pick Up

In de bib zag ik een Hobby Handig met op de voorzijde een gehaakte takelwagen van Christel Krukkert. Die leek me wel leuk om te maken.

Wat katoen bij elkaar gezocht en er aan begonnen. Het viel me een beetje tegen :(. Veel losse stukken, goed mijn hoofd er bij houden (kan wel zijn dat ik hier en daar afweek van de beschrijving),...



Ik had geen zin meer om de takel te haken en heb er dus een "pick up"-wagen van gemaakt.




Hij had wat steviger opgevuld mogen worden, maar ik ben er wel tevreden mee.





Vorige week kwam ik ook nog een leuke man tegen bij Sofie en Lotte. Ik was er direct aan begonnen. Een beetje moeilijk omwille van de Engelstalige beschriijving, maar met de nodige vertalingen die ik op internet vind, lukt het wel. Nu de nieuwe bolletjes blauwe katoen gearriveerd zijn, kan ik hem verder af gaan werken.



4 opmerkingen: